Feliç 2012!

Una altre any que acaba i jo sense despedir-lo. Estan passant tantes coses a l’hora darrerament que un se sent aclaparat: la meva generació comença a reproduir-se a un ritme més ràpid de l’esperat per mi (siguem sincers, les meves prediccions eren poc realistes), i els canvis polítics i socials s’han succeït també a una velocitat vertiginosa. L’enclaustrament amb la tesi, que per fi he acabat, m’ha convertit en un simple espectador (o ni tan sols ni això) de tots aquests canvis. Pel 2012 espero poder aterrar altre cop al planeta terra, posar en marxa nous projectes, reprendre’n alguns d’abandonats  i reapropiar-me de la meva pròpia vida juntament amb molt d’altra gent. I si, això té una connotació política també.

Us deixo amb un video que em transporta a temps futurs millors (climatològics i anímics) i que em posa de bon humor. Espero que tingueu un any plàcid i serè, tot i el que ens estan imposant. Feliç 2012!!!

Leave a comment