Ciudades enredadas

M’ha arribat via xarxes (com quasi tot el que m’arriba a través d’internet) un bloc sobre ciutats que no puc deixar de recomanar: ciudades enredadas, escrit per Juan Freire (aquí el seu bloc personal). El bloc tracta més o menys els temes que intenta tractar aquest però millor i més: societat del coneixement, ciutats, innovació. sostenibilitat… trobar un bloc que està tan bé et fan venir ganes de plegar, però vaja, jo sóc un simple aficionat… Juan, jo de gran vull ser com tu!

2 Comments

  1. Ei! Canviem dinàmiques: si algú fa alguna cosa millor que tu, ens piquem i la millorem. I punt 😉 Endavant canviant les ciutats (i els pobles;)

    Reply

  2. Marc, tu ets de la mateixa mentalitat que jo (elemental, estimat Watson) però sort que tenim l’Spiderman per aquí que ens fa ser una mica més positius 😀 En aquest cas, em sumo a la seva opinió: endavant!

    Reply

Leave a Reply

