Ja tenim una edat

 

Avui he estat liat col·laborant cutrement en l’organització del primer ISA Forum que s’està celebrant a Barcelona aquests dies, i també he anat a escoltar alguns ponents. Estava allà escoltant en Chris Pickenvance quan ha resultat que m’enterava més o menys de què parlava i, oh sorpresa, m’havia llegit les lectures que criticava en la seva presentació. Aleshores he pres consciència de que ja fa uns anys que rondo per aquest tema i que tard o d’hora havia de passar això. Aquests congressos em generen sensacions contradictòries. Per una banda estàs rodejat de freaks que fan més o menys el que tu i et sembla que tot té més lògica. Per l’altra, veus a la gent megaconsolidada com a investigadors i et preguntes si és així com vols que sigui el teu futur… Però això suposo que passa amb qualsevol feina en realitat, oi?

Ara vaig a preparar la ponència que presento demà amb el Marc Martí; urban creativity in the spaces of capital. Demà o passat penjo powerpoint i article.

One Comment

  1. Et llegirem….
    A mi encara no em passa això que dius… suposo que sobretot perquè no tenim un camp consolidat, i no veus als “altres freaks”… i no sé què és pitjor 😀

    Reply

Leave a Reply

