Final de curs

Ja fa gairebé cinc anys que vaig acabar la carrera i encara funciono per cursos. Mai he donat classes com a professor ni res, però el fet de fer vida relativament a prop de la universitat fa que encara m’organitzi així. Malauradament, els tres mesos de vacances que significava el final de curs de quan era estudiant han passat a la història. Aquest any les meves vacances es reduiran si fa o no fa a 15 dies… Pel que fa al bloc, la baixa d’audiència a partir de juliol ha caigut en picat, senyal que els blocs viuen dels procrastinadors i aquests han marxat de vacances… També afecta suposo, el meu estres amb massa feina. Pel curs vinent el propòsit de sempre: centrar-me més en els meus interessos i no adquirir tants compromisos… perquè veieu la situació revelaré una intimitat i posaré una llista de coses a fer d’aquí a final d’any:

  • article sobre el 22@ i els espais creatius (5 de setembre)
  • article sobre el desenvolupament de Barcelona com a ciutat creativa (1 de setembre)
  • capítol de llibre sobre noves formes de governança enfocades a la creativitat
  • article sobre estratègies socialment creatives dins el projecte Katarsis (1 de setembre)
  •  TESI

Semblaria poc si no fós que treballo en un projecte europeu. De la llista es poden deduïr dues coses. 1r que la creativitat està de moda i 2n, que no sé dir que no. Seria hora d’anar-ne aprenent? La part positiva del curs vinent és que els viatges vindran molt més ordenadets:

  • Octubre: Milano
  • Febrer: Dublín (again)
  • Maig: Viena
3 Comments

  1. Mmmhhhh… estos plans foten molt bona pinta! Sobretot aquell que apareix en majúscula. Posa data, vinga! Les dates, total, són per a inclumplir-es. Però la pressió ajuda molt a moure’s!

    Reply

  2. A mi les dates que em poso a mi mateixa no em funcionen, me les salto totes. I les llistes tampoc em funcionen. Espero que a tu sí i que puguis aconseguir tot això que t’has proposat 🙂

    Reply

  3. Bé, jo una mica com l’Atka poso dates, faig llistes i després torno a fer el que em dona la gana 😉
    Continuo pensant en cicles escolars també, potser per això em costa tant treballar superada la primera quinzena de juliol… Però bé, ànims que ja falta menys.

    Reply

Leave a Reply

