Seguint (o recomençant) amb la tesi

Després d’una llarga etapa de fer de tot menys el que tocava, m’estic tornant a posar amb la meva tesi sobre regions metropolitanes. La situació en aquests moments és la següent: tinc un capítol introductori bastant cutre, un capítol teòric que s’ha de revisar i un capítol sobre la història del capitalisme al Vallès Occidental que ha desaparegut gràcies al meu ordinador i la icona de la mort… Ara per ara la idea és començar el treball de camp. La idea és captar el teixit social i associatiu de la comarca del vallès occidental com a primer pas. Així que si algú llegeix això i té informació sobre la societat civil vallesana em farà un favor si es posa en contacte amb mi… De moment he fet un llistat d’institucions que em semblen rellevants incloent sindicats, patronals, cambres de comerç i centres socials hereus del moviment obrer de la comarca. Alguna idea sobre les organitzacions no lucratives? Seguiré investigant. De moment ja tinc unes quantes institucions per fer unes entrevistes preliminars…

PS: Com veieu això cada cop s’assembla més a un diari de camp. Aquesta era la idea inicial per la qual vaig crear el bloc…

One Comment

  1. En-ho-ra-bo-na! ARA SI QUE NO HI HA PAS ENERERE VÀLID! Tot és cap a endavant. Ja estàs al treball de camp i aquí si que l’has cagat del tot, perquè el proper pas és presentar la tesi 😉 Moltes felicitats!

    Reply

Leave a Reply

