Bons propòsits

Ara resulta que, per una raó vírica de la meva petita xarxa de blocs, he d’explicar els meus bons propòsits blocaires per a aquest 2008 (via moonydoodle, m’ha arribat la cosa. Visiteu el seu bloc, que també li agrada Ani difranco, com a mí, i això és senyal de ser bona persona). Total, aquí va una llista de bons proposits per a aquest any:

  •  Aconseguir fer més d’una entrada mensual. La veritat és que fa gràcia anar donant contingut al bloc, però a la que pares després fa més mandra. Últimament he agafat ritme però amb tanta feina…
  • Parlar més de la meva tesi i de com evoluciona, no només en continguts sinó en estats d’ànims i idees. De fet, per això el vaig crear (mireu la secció intencions). Sempre vaig pensar que seria maco mirar-s’ho un cop acabat tot…
  • Ampliar la meva xarxa de blocs i blocaires que em puguin llegir i als que pugui llegir.
  • Començar a escriure part dels posts en anglès, que ja toca (per cert, que ja he vist blocs on es fa eh? llegiu el bloc de la moony…)

Això és tot. Ara se suposa que, qual mail que compleix desitjos, hauria de passar l’encàrrec d’escriure bons propòsits a algú altre, però em remeto al penúltim punt de la llista per deixar clar que no tinc prous contactes… en tot cas, l’únic que se’m acut és el bufón ploraner que tinc al llistat de links, però no crec que ho faci. El proper apunt, des de Lisboa. 

4 Comments

  1. Ei, que ràpid! Vas per bon camí de complir els propòsits, eh! Buf, i t’agrada l’Ani? Va estar de gira per Europa fa res i no vaig trobat ningú per enganyar i anar de viatge a veure-la en concert 😦

    Trobo molt interessant això que el teu bloc reflecteixi la teva tesi. I crec que realment et farà molta il·lusió llegir-ho tot un cop la tinguis acabada. Així que a contiuar escribint! I un dia m’expliques de què va, però una versió adaptada per a filòlegs 🙂

    Ens llegim!

    Reply

  2. Si no m’hi posava avui no m’hi posava mai, ja…

    M’encanta l’ani però només tinc un disc seu, per aquestes coses rares de la vida: Ani recknocking. No tinc ni l’Ani revealing que anava junt amb l’altre… quines coses.

    Aviat explicaré de què va la meva tesi per a no sociòlegs… total beu una mica de la sociologia, l’antropologia i la història. La pregunta bàsica és: quin paper tenen les ciutats mitjanes de les grans regions metropolitanes avui dia? Per exemple Terrassa o Sabadell aquí… com s’organitza la política allà? com depenen de les grans ciutats? etc. Ja ho explico bé, I promise.

    Reply

  3. Jo tinc tota la discografia sencera descarregada, i més de la meitat comprada, que venint de mi és MOLT. Si algun dia passes a dinar per aquí i te la vols copiar al llapis de memòria o algo avisa’m que te la portaré 🙂

    Ara entenc una mica més la tesi… però queda pendent una explicació + ampliada! 🙂

    Reply

Leave a Reply

