Nechste Station: München

Me’n vaig a Munich pel pont. Una pega que té treballar en un projecte europeu és que el calendari també ho és. Així que me’n vaig a Munich a treballar pel projecte ACRE. Als holandesos, en connivencia amb els alemanys, se’ls va ocorrer de fer la trobada de cada sis mesos en aquestes dates. Els sud-europeus “catòlics” ( de Milà i de BCN) ens vam indignar, però no ho van canviar. Mala sort. 

Com quasi bé tot en el món acadèmic aquestes trobades són útils si hi poses de la teva part. Mirat fredament es pot considerar que s’avança poc en el projecte i que va bé per confraternitzar i veure’s les cares en un projecte que al cap i a la fi fem entre tots. La part de vida social és important… Ara bé, si et prens el viatget com unes vacances no en treus res de profit. És millor intentar canviar punts de vista i buscar aliances presents i futures amb els joves (que vol dir precaris, en llenguatge universal) investigadors i investigadores del projecte. Tinc la idea d’endur-me allà el portàtil, ja faré una crònica de la ciutat de Munich i de la seva transformació “in situ”. Vaig ser-hi quan tenia deu anys i allà va ser on vaig veure per primera vegada un carril bici. A veure què tal la meva impressió sobre el tema 18 anys després, però em van semblar genials. Seguiremos informando.

One Comment

  1. No em negaràs que es treballe molt millor anant de quan en quan a Munich que menjant-se els mocs a un despatx 😛 També volem un reportatge fotogràfic, eh!

    Reply

Leave a Reply

