KRAX: una xarxa de posada en comú d’experiències de creativitat social

Un dels temes de la meva tesi, i que per tant trobo molt interessants, és el de la creativitat social. Per creativitat social s’entén tot allò de creatiu i innovador que s’impulsa des de la societat civil per tal de frenar desigualtats socials o per crear nous paradigmes de gestió democràtica de les ciutats. La creativitat social és un dels àmbits de recerca del projecte Katarsis en el qual participo. Tot això sona molt abstracte i no estic segur que s’acabi d’entendré. Fa un mes vaig tenir notícia d’unes jornades de creativitat social que s’havien celebrat a l’abril. Maleïnt-me els ossos per no haver-hi pogut assistir, vaig buscar qui ho havia organtizat.

Navegant per internet, vaig trobar un blog titulat KRAX blog que recull les experiències de diferents moviments a diferents ciutats i les posa en comú. Així, podeu tenir una idea del tipus de coses que vull estudiar amb la meva tesi: contextos que possibiliten o dificulten aquest tipus de creativitat social que es veu reflectida al bloc. Espero que us sigui d’utilitat, a partir d’ara posaré la categoria la “blogroll”. A través del bloc del KRAX podeu buscar què s’està fent a la vostra ciutat, i , si esteu fent alguna cosa, informar a la resta a través del bloc. A mi m’ha semblat molt interessant, perquè mostra com un concepte es pot fer servir des de la recerca i a la vegada és reivindicat també per la societat civil organitzada.

2 Comments

  1. Normal que siguin més austriacs, també… al cap i a la fi, van formar part del mateix imperi durant molt de temps…. crec que culturalment són centreeuropeus, mentre que els Búlgars són a la vegada mediterranis i eslaus. T’adones que nomes coneixem mínimament bé la cultura de la meitat d’Europa? PErò anem aprenent…

    Reply

Leave a Reply

